• Registration
Положення про наставництво у ВПУ №7 PDF Друк e-mail
Написав Юлія Хайчіна   
П'ятниця, 21 листопада 2014, 11:48

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Наставник у ВПУ №7 - людина з високою творчою активністю, зі своїм баченням проблем навчально-виховного процесу, з високими результатами особистої практичної діяльності.

1.2. Наставництво - це одна з форм підвищення кваліфікації молодих педагогічних працівників, які мають стаж роботи до 3-х років або потребують методичної допомоги, та новопризначених педпрацівників училища.

1.3. Результатом методичної роботи педагога-наставника є формування творчої активності, розвитку ініціативи молодого педпрацівника (малодосвідченого або новопризначеного педпрацівника), зростання його авторитету.

2. ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ

2.1. Основними завданнями педагога-наставника ВПУ №7 є планування та здійснення заходів разом з молодим, малодосвідченим або новопризначеним педагогічним працівником, а саме:

2.1.1. Планування та здійснення разом з молодим, малодосвідченим або новопризначеним педпрацівником заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, вивчення директивних матеріалів, документів Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України, НМЦ ПТО у Полтавській області.

2.1.2. Поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання, поповнення знань із суміжних предметів.

2.1.3. Допомога педагогічному працівнику в розв'язанні конкретних проблем щодо методики викладання.

2.2. Основні напрями роботи педагога-наставника ВПУ №7:

2.2.1. Організація індивідуальних консультацій, занять, на яких здійснюється моделювання та обговорення запропонованих моделей уроків, позаурочних заходів, виготовлення зразків дидактичних матеріалів під керівництвом наставника.

2.2.2. Взаємовідвідування уроків та позакласних заходів з обов'язковим наступним обговоренням, плануванням корекції діяльності молодого педпрацівника (малодосвідченого або новопризначеного педагогічного працівника).

2.2.3. Консультування молодого педпрацівника (малодосвідченого або новопризначеного педагогічного працівника) щодо організації навчально-виховного процесу.

3. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ НАСТАВНИКА

3.1. Наставників молодих педпрацівників (малодосвідчених або новопризначених педагогічних працівників) призначають наказом по училищу.

3.2. Роботу педагогів-наставників контролюють заступники директора з НМР, НВР, НР, ВР, старший майстер.

4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПЕДАГОГА-НАСТАВНИКА

4.1. Педагог-наставник має право вносити корективи та давати поради щодо підготовки плану уроку та методики його проведення.

4.2. У разі потреби має право на незаплановане відвідування уроків.

4.3. Педагог-наставник зобов'язаний надати педагогу-початківцю (малодосвідченому або новопризначеному педагогічному працівнику) методичну допомогу в складанні календарних та поурочних планів.

5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА ВПУ №7

5.1. Молодий педпрацівник (малодосвідчений або новопризначений педагогічний працівник) має право звернутися за порадою чи допомогою до педагога-наставника або відповідального члена адміністрації ВПУ №7, інших педагогічних працівників училища.

5.2. Молодий педпрацівник (малодосвідчений або новопризначений педагогічний працівник) зобов'язаний виконувати основні положення спільного плану взаємодії з педагогом-наставником.

5.3. Молодий педпрацівник (малодосвідчений або новопризначений педагогічний працівник) зобов'язаний відвідувати семінари, тренінги, майстер-класи, які проводять педагогічні працівника ВПУ №7.

5.4. Молодий педпрацівник (малодосвідчений або новопризначений педагогічний працівник) зобов'язаний наполегливо оволодівати методикою викладання, вивчати досвід наставника, інших колег.

6. ДОКУМЕНТАЦІЯ

6.1. Педагога-наставника:

6.1.1. Наказ про наставництво.

6.1.2. Річний план діяльності щодо наставництва.

6.1.3. Звіт щодо організації діяльності з молодим педпрацівником (в якому обов’язково відобразити рекомендації щодо подальшої діяльності молодого педпрацівника (малодосвідченого або новопризначеного педагогічного працівника)).

6.2. Молодого педпрацівника (малодосвідченого або новопризначеного педагогічного працівника):

6.2.1. Розробки планів –конспектів уроків.

6.2.2. План самоосвітньої діяльності.

6.2.3. План відвідування відкритих уроків, позаурочних заходів, семінарів, тренінгів, практикумів, майстер-класів.

6.2.4. Звіт щодо вирішення власної науково-методичної проблеми.

6.2.5. Матеріали самоаналізу та самооцінки особистої діяльності.

7. КЕРІВНИЦТВО ДІЯЛЬНІСТЮ

Керівництво взаємодією педагога-наставника та молодого педагогічного працівника (малодосвідченого або новопризначеного педпрацівника) здійснюють голови методичних комісій під загальним керівництвом методичної служби училища.

 

 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2019. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід