• Registration
Notice: Undefined index: view in /usr/local/www/joomla15/components/com_content/views/article/view.html.php on line 156 Notice: Undefined index: view in /usr/local/www/joomla15/components/com_content/views/article/view.html.php on line 158
ЦМК "Машинобудування та матеріалообробка" PDF Друк e-mail
Написав Олег Кривенко   
Неділя, 20 лютого 2011, 11:14

Випускаюча циклова методична комісія Машинобудування та матеріалообробка

Голова випускаючої циклової методичної комісії – Кривенко О.М.

Професійне кредо

“ Не в кількості знань полягає освіта, а в повному

розумінні і майстерному застосуванні всього того, що знаєш ”

Г. Гегель

Головне завдання кожного професійно – технічного навчального закладу – підготовка конкурентоспроможних висококваліфікованих робітників для всіх галузей народного господарства нашої держави, підвищення рівня навчання і виховання. Але у наш час підготовка висококваліфікованого робітника неможлива без впровадження інноваційних технологій виробництва у навчальний процес. Тому педагогічні працівники, що входять до складу ВЦМК активно оволодівають не тільки новітніми освітніми технологіями, а й інноваційними технологіями виробництва з метою як підготовки висококваліфікованих робітників, так і підвищення своєї фахової майстерності, професіоналізму, компетентності.

Методична проблема, над якою працюють члени ВЦМК

“ Інноваційні технології виробництва як засіб особистісно – орієнтованого навчання при підготовці висококваліфікованих робітників ”.

Склад методичного обєднання

Кривенко Олег Миколайович – викладач професійно – теоретичної підготовки (викладач вищої категорії) – голова комісії.

  1. Вініговський Микола Петрович  – майстер виробничого навчання ( майстер 2 категорії).
  2. Волошина Ганна Євгеніївна – викладач професійно – теоретичної підготовки (викладач вищої категорії).
  3. Змієвська Олена Григорівна – майстер виробничого навчання (спеціаліст).
  4. Іжевський Ігор Анатолійович – викладач професійно – теоретичної підготовки (спеціаліст).
  5. Карпов Костянтин Юрійович – майстер виробничого навчання (спеціаліст).
  6. Комерзан Лариса Борисівна – майстер виробничого навчання (спеціаліст).
  7. Корягін Микола Михайлович – майстер виробничого навчання (спеціаліст).
  8. Костенко Валентин Григорович – викладач професійно – теоретичної підготовки (викладач вищої категорії, викладач – методист).
  9. Костогриз Олександр Васильович – викладач професійно – теоретичної підготовки (викладач вищої категорії, викладач – методист).
  10. Лисак Олег Андрійович – майстер виробничого навчання (майстер 2 категорії).
  11. Майборода Людмила Григорівна – викладач професійно – теоретичної підготовки (спеціаліст).
  12. Майборода Михайло Олексійович – викладач професійно – теоретичної підготовки (викладач 1 категорії).
  13. Марусін Ігор Володимирович – майстер виробничого навчання (спеціаліст).
  14. Мирний Роман Федорович – майстер виробничого навчання (спеціаліст).
  15. Онищенко Віра Яківна – майстер виробничого навчання (спеціаліст).
  16. Осетров Денис Володимирович – майстер виробничого навчання (спеціаліст).
  17. Перепелиця Тетяна Олександрівна – майстер виробничого навчання (спеціаліст).
  18. Плужник Михайло Петрович – майстер виробничого навчання (майстер 1 категорії).
  19. Пугач Олександр Володимирович – майстер виробничого навчання (майстер 2 категорії).
  20. Федоренко Григорій Миколайович – майстер виробничого навчання (майстер 1 категорії).
  21. Яковенко Лідія Йосипівна – майстер виробничого навчання (майстер 2 категорії).

Науково – методичні проблеми, над якими працюють педпрацівники обєднання

П.І.Б.

Науково – методична проблема

Волошина Г.Є.

Організація роботи гуртка технічної творчості – запорука розвитку творчих здібностей учнів у системі особистісно – орієнтованого навчання.

Змієвська О.Г.

Мотивація навчальної діяльності учнів під час проходження виробничої практики як умова розвитку творчих здібностей у системі особистісно-орієнтованого навчання.

Іжевський І.А.

Використання плану–конспекту викладача – одна з умов ефективності навчально-виховного процесу.

Карпов К.Ю.

Використання карток–завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів під час проходження виробничої практики на підприємствах.

Костенко В.Г.

Впровадження інформаційно-комунікативних технологій для особистісно-орієнтовної самостійної роботи учнів у навчальному середовищі Moodle

Костогриз О.В.

Самостійна робота учнів як запорука систематизації, поглиблення та закріплення набутих знань у системі особистісно–орієнтованого навчання.

Кривенко О.М.

Гурткова робота як складова частина пізнавальної діяльності учнів та формування якісної системи освіти у системі особистісно–орієнтованого навчання.

Майборода М.О.

Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів за умови використання ігрових моментів та інтерактивних технологій.

Марусін І.В.

Використання ІКТ для створення технологічної документації уроку виробничого навчання.

Онищенко В.Я.

Формування культури поведінки учнів під час проведення виховних заходів як засіб творчого розвитку здібностей та мотивації навчальної діяльності.

Осетров Д.В.

Використання ІКТ та ігрових моментів як засобів для контролю знань на уроках виробничого навчання.

Федоренко Г.М.

Форми і методи педагогічного спілкування з учнями як засіб мотивації навчальної діяльності учнів.

Напрямки роботи методичної комісії

Члени комісії у своїй роботі використовують різноманітні педагогічні технології, реалізують особистісно–орієнтовані підходи у навчанні. Безумовно це сприяє розвитку пізнавальних інтересів, формуванню вмінь та навичок майбутніх кваліфікованих робітників. Але педагогічні працівники при цьому самі опановують сучасні технології виробництва.

Розширювати та поглиблювати власні знання – це завдання над яким постійно працюють члени комісії. Вирішення цього завдання досягається за рахунок:

- визначення пріоритетів щодо запровадження інноваційних технологій виробництва у навчальний процес та їх подальшого ефективного використання;

- створення умов для самоосвітньої діяльності членів ВЦМК з метою підвищення рівня педагогічної майстерності та професійної компетентності;

- опанування програми “ Intel –  навчання для майбутнього “;

- набуття достатнього рівня кваліфікації у користуванні комп’ютерною технікою;

- підвищення фахової майстерності.

 

Останнє оновлення на Неділя, 22 січня 2017, 15:44
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2019. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід