• Registration
ЦМК "Електротехніка та електромеханіка" PDF Друк e-mail
Написав Юрій Кисельов   

ЦИКЛОВА МЕТОДИЧНА КОМІСІЯ

«ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА»

 

Голова ЦМК – Жосан Володимир Олексійович


Навчально-методична проблема ЦМК:

«Впровадження новітніх педагогічних технологій у навчально – виховний та навчально – виробничий процеси як передумова формування професійних компетентностей учнів у ситемі особистісно орієнтованого навчання»


 

Список членів ЦМК з напряму «Електротехніка та електромеханіка»

  1. Гаврилець Д.Г. - майстер виробничого навчання
  2. Болюк С.В..- майстер виробничого навчання
  3. Мармура А.С. - майстер виробничого навчання
  4. Дерев’янко В.Л. - майстер виробничого навчання (майстер другої категорії)
  5. Жосан В.О. - викладач предметів професійно-теоретичної підготовки (викладач вищої категорії).
  6. Жосан С.С. - майстер виробничого навчання
  7. Золотаренко С.Г. - майстер виробничого навчання
  8. Костенко В.Г. - викладач предметів професійно-теоретичної підготовки (викладач вищої категорії, викладач - методист)
  9. Мазур В.І. - викладач предметів професійно-теоретичної підготовки (викладач вищої категорії)
  10. Москалець І.І. - майстер виробничого навчання
  11. Комерзан А.А. - майстер виробничого навчання
  12. Шевченко І.В. – майстер виробничого навчання
  13. Оніщенко В.Я. - майстер виробничого навчання
  14. Кравцова С.Б. - викладач предметів професійно-теоретичної підготовки (викладач вищої категорії, старший викладач)

№ з/п

ПІБ

Навчально-методична проблема

Термін роботи над проблемою (років)

Планування щодо оформлення досвіду роботи на обласний рівень

Болюк С.В.

Навчально-планувальна документація як передумова фахової компетентності майстра в/н ПТНЗ

 

 

Гаврилець Д.Г.

Вдосконалення методики розвитку професійних інтересів учнів на уроках виробничого навчання як спосіб підготовки висококваліфікованих робітників

2

 

Деревянко В.Л.

Створення сучасної матеріальної-технічної бази як ефективний засіб формування професійної компетенції учнів

7

 

Жосан В.О.

Використання ІКТ при проведенні уроків професійно-теоретичного спрямування як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів у системи особистісно орієнтованого навчання

3

 

Жосан С.С.

Індивідуальний підхід до створення сучасної матеріально-технічної бази як одна із нових форм роботи з обдарованими учнями

5

 

Золотаренко С.Г.

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі із залученням батьків до співпраці

1

 

Комерзан А.А.

Створення комплексного методичного забезпечення для проведення уроків професійно-практичної підготовки

 

 

Кравцова С.Б.

Використання між предметних зв’язків як елементу розвивального навчання на уроках спецдисциплін

 

 

Костенко В.Г.

Інформатизація діяльності педпрацівника, як запорука успішної реалізації педагогічних інновацій

5

 

Мазур В.Г.

Шляхи підвищення мотивації навчальної діяльності учнів під час вивчення предметів професійно-теоретичної підготовки

2

 

Мазур В.І.

Виготовлення унаочнення для візуалізації електротехнічних процесів як шлях розвитку творчого потенціалу учнів у системі особистісно орієнтованого навчання

5

 

Мармура А.С.

Створення комплексного методичного забезпечення для проведення уроків професійно-практичної підготовки

 

 

Москалець І.І.

Індивідуальний підхід до створення сучасної матеріально-технічної бази як одна із нових форм роботи з обдарованими учнями в позаурочний час

5

 

Онищенко В.Я.

Формування культури поведінки учнів під час проведення виховних заходів як засіб творчого розвитку здібностей та мотивації навчальної діяльності.

4

 

Шевченко І.В.

Реалізація принципів розвивального навчання засобами відео уроку як умова формування та розвитку креативної особистості учня

5

 


Навчально-виробничий процес сьогодні важко уявити без використання інноваційних технологій. Викладачі та майстри виробничого навчання випускаючої циклової методичної комісії з напряму «Електротехніка та електромеханіка» успішно впроваджують у своїй роботі методи та прийоми, що сприяють підвищенню ефективності навчально-виробничого процесу в училищі.

Тільки у поєднанні різних видів та форм роботи, методів і прийомів можливо сформувати висококваліфікованого конкурентоспроможного робітника.

Постійно впроваджуючи у своїй роботі інноваційні технології навчання, члени нашої методичної комісії на високому методичному рівні проводять уроки різних типів та видів.

Майстри виробничого навчання постійно працюють над вдосконаленням своєї професійної майстерності для підвищення якості уроків виробничого навчання, систематично проводять показові уроки із використан-ням інноваційних методів та прийомів, які сприяють ефективному розвитку мисленнєвої та практичної діяльності учнів.


Творчий напрям. Цей компонент навчально-виробничого процесу дозволяє учням не тільки розвинути та закріпити навички теоретичної та практичної діяльності, а й усвідомити власну значущість та творчі можливості щодо проектування та виконання складних приладів. Для цього учням треба використати увесь запас власних знань, навички роботи з ІКТ, опрацювати велику кількість довідників та посібників.

З метою активізації учнівської практичної діяльності В.О. Жосан, В.І. Мазур, Ю.Ю. Кисельов проводять заняття гуртків технічної творчості, довкола яких зібралася творча молодь учнівського колективу.

Методичною комісією впроваджено виконання практичної частини як розділу дипломного проекту. Практична частина дипломного проекту включає проектування та виготовлення робочого пристрою чи моделі на рівні заводських аналогів, що можна використовувати у навчальному процесі під час проведення лабораторно-практичних робіт.

Так, учні спроектували, виготовили та змонтували два пристрої автоматичного керування дзвінками, рекламно-інформаційний стенд – рухомий рядок, пристрій для демонстрації електромагнітних явищ, електромагнітний прискорювач мас «пушка Гауса», металошукач, зарядний пристрій, систему дистанційного керування освітленням, пристрій автоматичного керування вуличним освітленням та багато інших пристроїв.

Високим показником, який підкреслює необхідність міжпредметних зв’язків, є захист дипломних проектів англійською мовою. Члени випускної кваліфікаційної комісії, які є безпосередніми представниками сучасного виробництва, акцентують на значущості англійської мови (за професійним спрямуванням) і виражають свою зацікавленість у спеціалістах зі знаннями англійської мови. Сучасне виробництво має достатню кількість закордонного обладнання, що супроводжується англомовною технічною документацією. Висококваліфікований робітник, якого готує наше училище, має володіти цим аспектом знань.

 


 


Останнє оновлення на Четвер, 23 лютого 2017, 21:45
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2017. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід

Реєстрація

*
*
*
*
*

Fields marked with an asterisk (*) are required.