• Registration
Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2018 PDF Друк e-mail
Написав Юлія Люта   
П'ятниця, 27 квітня 2018, 07:53

 

24 квітня 2018 року у Вищому професійному училищі №7 м.Кременчука пройшло Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2018, у якому взяли участь 37 учнів.

 

 

PISA – Програма міжнародного оцінювання учнів (Programme for International Student  Assessment). Створена за ініціативою Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) (Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD) та партнерів цієї організації. Програма спрямована  на оцінювання освітніх систем різних країн світу на підставі тестування 15-річних учнів.

PISA –  унікальний проект, що дає можливість оцінити компетентності учнів із читання, математики та природничо-наукових дисциплін. Ці компетентності прямо не пов’язані з оволодінням шкільною програмою, разом із тим рівень їх сформованості засвідчує здатність учнів успішно навчатися й бути конкурентноздатними в сучасному інноваційному суспільстві – генерувати нові ідеї, розвивати власну систему знань, застосовувати її для вирішення актуальних, особистісно й суспільно значущих проблем.

Дані, які буде зібрано під час дослідження PISA-2018, стануть цінним джерелом інформації про стан вітчизняної системи освіти для керівних органів держави, дослідників, освітян, батьків і самих учнів, що сприятиме поширенню ефективних освітніх практик у країні, а також переходу до громадсько-державної моделі управління освітою. Крім цього, отримана за результатами дослідження інформація забезпечить можливість прийняття управлінських рішень в освіті відповідно до об’єктивних показників. При цьому рішення, які прийматимуться, будуть стосуватися не окремих учасників, а освітньої політики загалом на державному рівні.

Останнє оновлення на Четвер, 20 лютого 2020, 18:45
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2020. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід

Реєстрація

*
*
*
*
*

Fields marked with an asterisk (*) are required.