• Registration
Відкритий позаурочний захід "Я і соціальна мережа" PDF Друк e-mail
Написав Тетяна Новікова   
Понеділок, 09 січня 2017, 20:46

12 грудня 2016 року проведено відкритий виховний захід «Я і соціальна мережа» серед учнів групи З-21 в кабінеті інформатики та інформаційних технологій № 34.


Епіграф заходу: Єдина справжня розкіш – це розкіш людського спілкування.

Антуан де Сент-Екзюпері.

Мета заходу:

-       ознайомити учнів із роллю та значенням соціальних мереж у сучасному світі;

-       дослідити вплив соціальних мереж на свідомість молоді;

-       розширити світогляд учнів в галузі комп’ютерних мереж;

-       розвивати асоціативне, образне мислення, уяву, зорову і логічну пам’ять;

-       виховувати бажання до самовдосконалення в галузі інформаційно-комунікаційних технологій.

Класний керівник Новікова Тетяна Михайлівна продемонструвати методику ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій, сервісів Web 2.0, тренінгових вправ з метою підвищення пізнавальної діяльності учнів та їхніх інтересів при проведенні позаурочного заходу.

Хід позаурочного заходу

І. Організаційно-мотимаційний етап (5 хв.).

1.1. Привітання.

1.2. Вступне слово викладача.

1.3. Перегляд відеоролику «Інтернет-залежність».

1.4. Оголошення теми виховної години.

М.К. На даному етапі відбувається привітання з учнями та гостями заходу. Класний керівник знайомить присутніх із поняттям «соціальна мережа», повідомляє тему виховної години та її мету. Важливо налаштувати учнів на продуктивну роботу, зацікавити та спонукати до самостійного мислення над вирішенням проблеми залежності від соціальних мереж. Мультимедійний супровід та представлений відеоролик є яскравим унаочненням на даному етапі. Вони забезпечують візуальне сприйняття інформації.

ІІ. Я і соціальна мережа (35 хв.).

3.1. Соціальні мережі: реальні загрози віртуального світу (10 хв.).

М.К. На даному етапі класний керівник у вигляді розповіді з мультимедійною підтримкою розкриває реальні загрози віртуального спілкування, а також психологічний аспект соціальної мережі. Мультимедійна презентація забезпечує візуалізацію поданої інформації та є яскравим ілюстративним матеріалом.

3.2. Соціальні мережі - це тип відносин людей один з одним (5 хв.).

М.К. Дану тему розкриває учень, який отримав випереджувальне завдання. Підготовка доповіді передбачає попередню самостійну роботу учня над поставленою задачею. Історична довідка, статистична інформація та цікаві факти з життя спонукають замислитися над власним перебуванням у соціальній мережі.

3.3. Рольова гра «За і проти» (8 хв.).

М.К. На даному етапі застосовується метод тренінгових вправ – рольова гра - спосіб моделювання психологічної ситуації, що виробляє ті чи інші психологічні і соціальні навички. Викладач пропонує уявити, що навчальна група запрошена на телепередачу «За і проти», де обговорюється питання залежності від соціальним мереж. Розігрується реальна ситуація: 1 учень із групи зіграє роль запрошеного гостя, який виступає ЗА соціальні мережі, запрошені батьки, які виступають ПРОТИ соціальних мереж, і психолог як експерт, що повідомляє про вплив соціальних мереж на психіку людини.

3.4. Повідомлення учнів. Результати дослідження анкетування «Чи є у Вас залежність від соціальних мереж?»  (12 хв.).

М.К. Творча група учнів склала Веб-анкету за допомогою сервісу Web 2.0 Google-форми для дослідження залежності від соціальних мереж. Дана технологія дозволяє швидко провести опитування в режимі онлайн. Відповіді користувачів автоматично зберігаються у Формах, а статистику відповідей, зокрема у вигляді діаграми, можна переглянути просто у формі. Дані також можна відкривати в таблицях. Опитування проведено серед учнів групи З-21 та педагогічних працівників. Результати дослідження повідомляються у вигляді мультимедійної презентації.

Даний метод спонукає учнів до самостійної роботи та підвищує цікавість до вивчення інформаційно-комунікаційних технологій.

IІІ. Заключна частина (5 хв.).

4.1. Перегляд соціальної реклами.

4.2. Заключне слово викладача.

М.К. У кінці виховної години пропонується переглянути соціальну рекламу, яку учні підготували самостійно. Класний керівник разом з учнями підводить підсумки. Важливим є створення зворотного зв’язку і усвідомленні важливості проблеми залежності від соціальних мереж.


Останнє оновлення на Четвер, 16 листопада 2017, 13:13
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2019. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід