• Registration
Відкритий урок з інформатики PDF Друк e-mail
Написав Тетяна Новікова   
Четвер, 20 жовтня 2016, 21:05

18 жовтня 2016р.

Новіковою Тетяною Михайлівною

був проведений відкритий урок з інформатики у групі ОП-11

в кабінеті інформатики та інформаційних технологій № 34.

Епіграф уроку: Відшукай усьому початок і ти багато чого зрозумієш. Козьма Прутков.

Тема програми. Текстовий процесор.

Тема уроку. Таблиці в текстовому документі.

Мета уроку:

навчальна – ознайомити учнів із способами додавання таблиць у текстовий документ, прийомами їх редагування та форматування; формувати навички роботи з таблицями.

розвивальна – показати практичне застосування таблиць у житті; розвивати логічне мислення, пам’ять та увагу; розвивати культуру мовлення.

виховна – виховувати наполегливість у досягненні мети; формувати навики зібраності, уважності, охайності в роботі з таблицями в тестовому процесорі; сприяти вихованню самостійності учнів під час роботи за комп’ютером.

На уроці викладач продемонструвала використання тренінгових вправ, інтерактивних мультимедійних технологій на уроках інформатики як засобу підвищення ефективності уроку.

На початку уроку викладач активізувала учнів до уроку, налаштувала на робочу атмосферу. Перевірка домашнього завдання здійснювалась методом бліц-турніру між 2-ма командами. Кожній команді пропонувалось 10 запитань за 1хв. Команда мала встигнути дати найбільшу кількість правильних відповідей.

На етапі актуалізації знань учні записували на стікерах відповіді на декартові питання «Що знаємо?», «Що хочемо?», «Що вміємо?». Після чого викладач розповіла новий матеріал з мультимедійною підтримкою. Використано авторський відеоурок «Створення таблиць в MS Word». Використання відеоуроку у супроводі з поясненням основних прийомів сприяло формуванню зацікавленості учнів, і, як наслідок, збільшує ефективність закріплення матеріалу на практичній роботі за комп’ютером.

Під час роботи за ПК учні створювали таблицю за інструкційною карткою, де передбачалось порахувати вартість комп’ютера. У ході роботи треба було створити таблицю, заповнити її текстовими та числовими даними, виконати обчислення та задати параметри форматування. Учні закріплювали новий матеріал, встановлено зв’язки між щойно набутими знаннями і засвоєними раніше.

Підсумки уроку підведено методом тренінгової вправи «Колесо успіху» Учні у зошиті будували коло із 4-х секторів, записували назви підрозділів теми уроку та самостійно оцінювали себе з кожного пункту, виставляючи бали від 1 до 12. Відповідь на декартове запитання «Навіщо потрібні отримані знання?» спонукала учнів до аналізу отриманих знань на уроц

 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2017. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід

Реєстрація

*
*
*
*
*

Fields marked with an asterisk (*) are required.