• Registration
Картка обліку педагогічного досвіду Шевченко І.П. PDF Друк e-mail
Написав Іван Шевченко   
Середа, 25 березня 2015, 10:24

КАРТА ОБЛІКУ ОБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Автор Іван Петрович  Шевченко

Тема.

Навчання в умовах бригадної форми організації праці як засіб підвищення ефективності виробничого навчання та формування професійної компетентності учнів

 

Тривалість функціонування досвіду.

5 років

 

Характер новизни.

Нові методи технологічного процесу укладання лицьової цегли під металевий прутик з утопленим швом.

 

 

Мета досвіду.

Продемонструвати переваги навчання в умовах бригадної форми організації праці дати учням можливість усвідомити рівень своїх професійних знань, допомогти їм виявити прогалини у знаннях та визначити способи їх усунення, розвивати навички самостійної діяльності, пов’язані з професією, креативне мислення.

 

 

Завдання.

Переконливо довести результативність бригадної форми роботи, яка полягає в тому, що учні мають змогу працювати в невеликих групах, що сприяє зміцненню  навчальної і трудової дисципліни, контактів і обміну думками між учнями, створює здоровий морально-психологічний клімат в бригаді і групі; розвиває відчуття співробітництва, колективні якості особистості і активність життєвих позицій; істотно стимулює розвиток мислення учнів; розширює індивідуальний досвід.

 

 

Зміст досвіду.

Досвід полягає в активізації творчого потенціалу особистості учня, яка припускає самостійне, творче рішення учнями навчально-виробничих задач у їхньому взаємозв’язку, спрямованих на підвищення професійної підготовки в галузі обраної професії. Активізація учнів забезпечується насамперед об’єктивними можливостями процесу навчання.

 

 

Форми узагальнення досвіду.

 

Опис.

 

 

Шляхи популяризації досвіду.

-         Виступи на засіданні ВЦМК;

-         виступи на педагогічних читаннях;

-         публікації  в журналі «Відкритий урок»:

виховний захід «Цілую хліб гарячий на столі», 2012 р.; доповідь «Навчання в умовах бригадної форми організації праці як засіб підвищення ефективності виробничого навчання та формування професійної компетентності учнів», 2012 р.; методична розробка «Монтаж фундаментних блоків ФБС», 2012 р.

 

 

Висновок.

Досвід роботи свідчить, що бригадна форма є однією із основних форм виробничого навчання, його можна використовувати на всіх уроках, незважаючи на період (перший, другий, третій курси), місце проведення уроків (майстерня чи будівництво), вивчення операційних та комплексних робіт, у всіх елементах структури уроку.

Бригадна форма навчання зміцнює навчальну і трудову дисципліну та контакти між учнями і обмін думками; створює здоровий морально-психологічний клімат в бригаді і групі; колективні якості особистості і активність життєвих позицій; стимулює розвиток мислення учнів; розширяє індивідуальний досвід; спонукає вирішувати різного виду проблеми, які виникають в житті та на виробництві.

Раціонально поєднуючи традиційні і нетрадиційні методи навчання і маючи певний досвід, майстер виробничого навчання може підготувати висококваліфікованого робітника, фахівця, який буде конкурентоспроможним на сучасному ринку праці завдяки соціальній та професійній компетенції.

 

 

Провідна педагогічна ідея.

Якщо ми будемо працювати на сьогодення, то наша робота вийде нікчемною, треба працювати, маючи на увазі тільки майбутнє.

 

Останнє оновлення на Середа, 25 березня 2015, 10:28
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2019. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід