• Registration
Картка обліку педагогічного досвіду Петренко В.М. PDF Друк e-mail
Написав Валентина Петренко   
Середа, 25 березня 2015, 10:15

КАРТА ОБЛІКУ ОБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Автор                                          Валентина Миколаївна Петренко

Тема.

Використання інформаційно – комунікаційних технологій на уроках як засіб створення навчально-методичного забезпечення предметів професійно – теоретичної підготовки

Тривалість функціонування досвіду.

Короткотривалий (4 роки)

Характер новизни.

Творчий досвід (демонстрація творчого підходу викладача до організації навчально-виховного процесу засобами ІКТ з метою підвищення якості знань учнів та створення навчально-методичного забезпечення предметів професійно-теоретичної підготовки).

Мета досвіду.

Метою досвіду є визначення змісту сучасних освітніх технологій та мотивація необхідності їх використання в навчальному процесі як засобу створення навчально-методичного забезпечення предметів професійно – теоретичної підготовки; намагатися через осучаснення уроків підвищувати  якість знань учнів.

Завдання.

Основними завданнями досвіду є:               1) дослідити сучасний стан методики використання ІКТ на уроках професійно-теоретичної підготовки;

2) впровадити в навчальний процес інформаційно-комунікаційні технології;

3) розробити методичні рекомендації щодо використання ІКТ на уроках професійно-теоретичної підготовки.

4)    створити  медіатеку.

Зміст досвіду.

Досвід полягає в тому, що викладач на уроках професійно-теоретичної підготовки, на виховних годинах та позаурочних заходах використовує           слайдові              презентації,

відеоролики, створені в навчальній майстерні «Штукатурних та плиткових робіт». До творчої роботи залучає учнів та майстрів виробничого навчання. Проведена клопітка робота дає позитивні результати. Уроки стали більш цікавими, динамічними, краще учні запам’ятовують новий матеріал. Завдяки використанню інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, якість знань учнів стала кращою.

Форми узагальнення досвіду.

Опис досвіду з додатками матеріалів, що підтверджують його зміст.

Шляхи популяризації досвіду.

1. Участь у роботі  ВЦМК «Будівельна галузь».

2. Виступи на педагогічних читаннях:

-   2011 рік, доповідь «Підготовка та проведення нестандартних уроків»

- 2013рік, доповідь «Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках професійно-теоретичної підготовки».

3. 2010 р.- участь у виставці методичних матеріалів під час роботи обласної секції методистів на базі ВПУ-7.

4. 2010 – участь у роботі обласної секції завідувачів навчальними методичними

комплексами, виступ з презентацією "Використання ІКТ на уроках професійно-теоретичної підготовки”.

5. Керівництво школою ППД «Презентуємо свою майстерність», 2012 – 2013 н.р.

6. Публікації в журналі «Відкритий урок», лютий 2013 р., методичної розробки бінарного уроку «Портландцемент – основне в’яжуче в розчинових сумішах для плиткових і лицювальних робіт».

7. Творчі звіти про роботу ВЦМК «Будівельна галузь».

Висновок.

Як підтверджує практичний досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці кваліфікованих робітників у ПТНЗ значно розширює можливості викладача, спрямовує учнів на свідоме засвоєння знань, має на меті розвиток пізнавальної діяльності, формування відповідних професійних і особистих якостей, що, зрештою, призведе до формування висококваліфікованого робітника, який володіє широким політехнічним кругозором, професійною мобільністю та конкурентоспроможністю. Разом з цим і викладач має велику вигоду, а саме: покращуються взаємини «учень-викладач», зростає продуктивність уроку, реалізуються міжпредметні зв’язки, поповнюється комплексно-методичне забезпечення предметів та професій. Саме за такими технологіями — майбутнє сучасної освіти.

Провідна педагогічна ідея.

Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду й ерудиції.

В. Сухомлинський

Останнє оновлення на Середа, 25 березня 2015, 10:18
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2019. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід