• Registration
Картка обліку педагогічного досвіду Мусійчук В.О. PDF Друк e-mail
Написав Василь Мусійчук   
Середа, 25 березня 2015, 10:09

КАРТА ОБЛІКУ ОБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Автор                                           Василь Олександрович Мусійчук

Тема.

Підвищення ефективності навчально– виробничого процесу на основі диференційного підходу та індивідуальної роботи з учнями

Тривалість функціонування досвіду.

Короткотривалий  (4 роки).

 

Характер новизни.

Творчий.

Мета досвіду.

Розробити та обґрунтувати модель організації різнорівневого виробничого навчання столярів в професійно-технічній освіті на основі диференційованого підходу.

 

Завдання.

1. Встановити сутність, властивості, функції, об'єкти і рівні застосування диференційованого підходу у ПТО.
2. Визначити індивідуально-групові маршрути виробничого навчання у відповідності з індивідуальними особливостями учнів.
3. Здійснити вибір технологій, адекватних оновленому змісту навчання, які забезпечують індивідуальну професійну підготовку учнів.

 

Зміст досвіду.

Форми узагальнення досвіду

Суть досвіду полягає в тому, що майстер в/н працює над створенням моделі організації різнорівневого виробничого навчання на основі диференційованого підходу. Для цьому визначається алгоритм організації різнорівневого в/н ; формується критеріальна основа для диференціації учнів; впроваджуються особистісно-орієнтовані технології навчання.

 

Опис досвіду

 

Шляхи популяризації досвіду.

Висновок

 

-         виступи на засіданні ВЦМК

 

Диференційований підхід здійснюється не як пристосування навчання до індивідуальних особливостей учнів, а як пристосування індивідуальних особливостей до процесу навчання. Навчання не пристосовується до розвитку, а веде його за собою, що набагато успішніше досягається при індивідуальному підході.

Даний підхід дозволяє учневі відчути себе таким як всі, забезпечує можливість до самовдосконалення, яка визначається не майстром в/н, а самим учнем. Основним завданням майстра в/н стає стимуляція учнів, щоб учні не зупинялися на досягнутому, а робили постійні спроби просування вперед.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Останнє оновлення на Середа, 25 березня 2015, 10:12
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2019. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід