• Registration
Картка обліку педагогічного досвіду Малішевської М.Ф. PDF Друк e-mail
Написав Марина Малішевська   
Середа, 25 березня 2015, 09:59

КАРТА ОБЛІКУ ОБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Прізвище, ім’я, по батькові               Малішевська Марина Федорівна

Тема.                               Впровадження активних форм і методів навчання – ефективна умова підготовки кваліфікованих робітників.

 

Тривалість функціонування досвіду.

Короткотривалий (2,5 роки)

 

 

Характер новизни (рівень творчої самостійності)

Творчий.

 

Мета досвіду.

Визначення умов ефективного використання засобів ІКТ в навчально-виховному процесі; практичне впровадження ІКТ та використання на уроках виробничого навчання.

 

Завдання.

Створення мультимедійного продукту, який би відповідав вимогам сучасності й забезпечував високий рівень засвоєння учнями програмового матеріалу уроків виробничого навчання.

 

Суть досвіду.

Суть досвіду обумовлена провідною метою застосування ІКТ на уроках виробничого навчання для досягнення більш глибокого осмислення навчального-практичного матеріалу,  образного сприйняття, посилення емоційного впливу практичної діяльності на особистість учня. Це досягається шляхом створення майстром аматорських відеофільмів, презентацій з залученням учнів; використання Іnternet-ресурсів щодо новітніх засобів навчання (матеріалів, технологій, інструментів тощо). Потужний потік нової інформації, застосування комп'ютерної технології, поширення різних технічних засобів мають великий вплив на виховання підростаючого покоління і їхнє сприйняття навколишнього світу.

 

Форми узагальнення досвіду.

 

Опис досвіду з додатками матеріалів, що                 підтверджують його зміст.

 

 

Шляхи популяризації досвіду.

Концептуальні положення досвіду роботи оприлюднені:

на засіданнях ВЦМК «Будівельна галузь»                            (доповіді, презентації досвіду роботи);

на заняттях школи ППД («Презентую свій досвід»);

на педагогічних читаннях  доповідь «Метод проектів як один із сучасних методів навчання».

Участь у виставці методичних матеріалів під час роботи обласної секції методистів на базі ВПУ-7, 2010р.

 

Висновок

У досвіді виділено основні типи ІКТ, що спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності учнів. Розглянуто основні характеристики до впровадження форм і методів ІКТ в навчально-інформаційних технологій дозволяє підвищити інформаційну культуру учнів, активізувати їх в процесі навчання, що сприяє виникненню стійкого інтересу до оволодіння професією, та підвищенню якості знань.

Останнє оновлення на Середа, 25 березня 2015, 10:05
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2019. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід