• Registration
Особистісно-орієнтоване навчання учнів на уроках виробничого навчання PDF Друк e-mail
Написав Лисак О.А.   
Понеділок, 09 лютого 2015, 10:22

КАРТА ОБЛІКУ ОБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Автор                                              Олег Андрійович Лисак

Тема

Особистісно-орієнтоване навчання учнів на уроках виробничого навчання

Тривалість функціонування досвіду

 

Довготривалий (більше 5 років)

 

Характер новизни

Раціоналізаторський.

Мета досвіду

Формування активної творчої особистості майбутнього фахівця, здатного самостійно будувати і коригувати свою навчально-пізнавальну діяльність; залучення учнів до активної самостійної, навчальної діяльності;

розвиток професійних та практичних навичок і абстрактного мислення; підготовка конкурентоспроможного робітника.

 

Завдання

Пошук засобів, які можуть забезпечити для учня реалізацію його внутрішньої свободи і вияв ініціативи; створення на уроці виробничого навчання  та позаурочний час ситуації для роздумів, міркувань, досліджень, не заважати допитливості учнів, не перетворювати процес навчання на завантаження пам’яті великою кількістю правил, формул, термінів.

 

 

 

 

 

Анотація досвіду

Суть досвіду полягає в тому, щоб підтримувати та розвивати природні якості учня, його здоров’я індивідуальні здібності, допомагати в становленні його суб’єктивності, соціальності, творчої самореалізації особистості. Найпростішою ланкою, з якої складається особистісно орієнтовне навчання, є особистісно орієнтована педагогічна ситуація. Це навчальна ситуація, опинившись в якій учень повиннен шукати сенс, пристосовувати її до своїх інтересів, будувати образ чи модель свого життя. Таку навчальну ситуацію можна побачити і на уроках виробничого навчання при роботі з інструментами. Один і той самий урок різним дітям дає різний пізнавальний та життєвий досвід. Вміле поєднання індивідуальної і групової організації навчальної діяльності допомагає успішному навчанню учнів, а їх активність і самодіяльність підвищують ефективність уроку.

 

Форми узагальнення досвіду

Опис

Шляхи популяризації досвіду

-         виступи на засіданні ВЦМК;

 

 

Висновок

Отже, особистісно-орієнтоване навчання полягає в тому, що треба підтримувати та розвивати природні якості учня, його здоров’я, індивідуальні здібності, допомагати в становленні його суб’єктивності, соціальності, творчої самореалізації особистості.

Таким чином, реалізація технології особистісно-орієнтованого навчання є ефективним інструментом розвитку творчих здібностей учнів, який дає їм змогу реалізувати свій потенціал та удосконалити професійні вміння і навички, необхідні у подальшій професійній роботі.

В особистісно орієнтованому навчанні індивідуальний підхід є базовим принципом побудови всього освітнього процесу, метою якого є розкриття та розвиток кожного учня.

Таким чином, при традиційному підході індивідуальні відмінності учнів розглядаються як неминуча перешкода, яка заважає швидко і легко домогтися основної мети - навчити всіх заданою програмою. Тому майстер в/н прагне до згладжування цих відмінностей, їх нівеляції. При особистісному підході існування індивідуальних відмінностей серед учнів є необхідна умова досягнення поставленої мети - забезпечити розвиток кожного учня як неповторної особистості. В особистісно-орієнтованій системі освіти принцип індивідуалізації є не порожньою декларацією, а основним моментом побудови освітнього середовища, вся практична реалізація якого підпорядкована цілям і цінностям такої освіти.

 

Провідна педагогічна ідея

Якщо ви ставитесь до дитини як до ідеальної особистості – ви підносите її на ту висоту,

на якій ви хотіли б її побачити.

І.Гете

Останнє оновлення на Понеділок, 09 лютого 2015, 10:33
 
Fitness ReLady
Ukrainian English French German Russian
Copyright © 2019. Вище професійне училище №7. Designed by Lehrer

S5 Box

Вхід